header foto header foto header foto header foto header foto header foto
Nieuws

Mijn tweede week als interim voorzitter

Nieuws afbeelding 28-10-2019

Wat is er afgelopen week zoal gebeurd?

  • Wederom kennisgemaakt met veel en weer alleen maar leuke en enthousiaste mensen die hun steentje willen bijdragen aan de verdere opbouw van HCP.
  • Maar ook contact gehad / e-mails gezien van leden en ouders die niet tevreden zijn over wat er in augustus / september allemaal (niet) is gebeurd. Het (kandidaat) interim bestuur heeft hen daar excuses voor aangeboden.
  • Deze week zijn er weer bijeenkomsten geweest als vervolg op vorige week ingezette activiteiten:
    • Er gaat een beleidsplan hockey technische zaken worden opgesteld met de hulp van een aantal zeer ervaren en kundige hockeyers. Ik zal hun namen bekend maken op de AV.
    • De groep die bezig is met de plannen voor het moderniseren van onze accommodatie maakt flinke stappen. Ik was er dit keer zelf niet bij maar krijg enthousiaste feedback.
  • Inmiddels zijn ‘de boeken’ door Wim bijgewerkt en is ook de kascontrolecommissie druk aan de slag.
 
Wat gaat er de komende week gebeuren?
  • Dinsdag: de eerste vergadering van het kandidaat interim bestuur waarin de voorbereiding van de AV op de agenda staat
  • Donderdag: AV
  • De andere dagen: verschillende 1:1-gesprekken.
 
En de weken daarna?
  • Opstarten/herstarten van nieuwe/oude commissies
  • Zoeken van / gesprekken met kandidaat bestuursleden
 
Komende AV’S, met hun belangrijkste onderwerpen
  • Donderdag 31 oktober (20.00 uur): installatie interim bestuur, decharge afgetreden bestuur, stand van zaken
  • Donderdag 12 december (20.00 uur): renovatie clubhuis en vervanging veld B
  • Donderdag 30 januari (20.00 uur): voordracht en installatie nieuw bestuur
  • Omdat dit belangrijke AV’s zijn verzoek ik iedereen om deze datums vrij te houden zodat je aanwezig kunt zijn.
 
Vacatures
Vele handen maken licht werk. Tijdens de gesprekken afgelopen weken is heel duidelijk naar voren gekomen dat sommige vrijwilligers wel heel veel op hun bordje hebben liggen en dat we hen moeten ontlasten:
  • accommodatie: versterking van het klusteam, klusjesmannen/vrouwen, mensen die door de week heen de velden netjes houden en kleine klusjes oppakken
  • bar: barcommissieleden die mee kunnen denken over toekomst bar, extra barcoördinatoren, iemand die op zondag de bar kan doen
  • materiaalcommissie: hulp bij inname en onderhoud materialen
  • arbitrage: ondersteuning voor administratieve taken, scheidsrechter begeleiders
  • sponsorcommissie: social media goeroe, netwerker
  • technische commissie: trainers voor MB4 en MB6
  • Bully. : redactieleden.
 
Het kan zijn dat je je al hebt aangemeld, voel je dan zeker niet gepasseerd door deze lijst. Dit is slechts een overzicht waar we op dit moment behoefte aan hebben.
 
Ik wil dan ook iedereen, en in het bijzonder de ouders van de jongste jeugd, graag uitnodigen om na te gaan of je een bijdrage kunt leveren aan de verdere opbouw van HCP. Vele handen maken immers licht werk. Ik hoor graag van jullie.
 
Tot donderdag!
 
Met sportieve groet,
Sjef